اینکام فور فری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اینکام فور فری
نوشته شده در 18 مهر 1389
بازدید : 1817
نویسنده : TAKPAR
این هم یک سایت درآمد رایگان که پرداختش ۵۰۰ دلار هست و شما بعد از ثبت نام هیچ کاری انجام نمی دید و فقط زیرمجموعه می گیرید و گاهگاهی به حساب خودتون در سایت سر می زنید.بعد ازحدود یک هفته از عضویت سایت برای شما ۲۰ دلار تو حسابتون اضافه می کنه و شما این پول رو باید از طریق گزینه make deposit در خود سایت سرمایه گذاری می کنید و سایت بابت این پول هفته ای 5 درصد به شما سود می ده. این پول ها به گفته مسئولین سایت بعد از ۳۶۵ روز قابل برداشت است.البته من هنوز پولی از این سایت نگرفته ام .

برای عضویت کلیک کنید.

تراوین بازی برتر اینترنتی

پول در آوردن از اینترنت صفای خودش رو داره ولی اگر می خواهید در کنار اون یک سرگرمی بسیار جذاب هم داشته باشید که ماهها{حدود ۳۰۰ روز} شما رو سرگرم کنه در این سایت ثبت نام کنید و یک بازی چندین ماهه را شروع کنید.دهکده بسازید و آن را ارتقا دهید.به دهکده های دیگر حمله کنید و انواع نیروها را با قابلیت های مختلف بسازید.دوست پیدا کنید و در اتحاد عضو شوید.برای ثبت نام کلیک کنید:

برای عضویت در این قسمت کلیک کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: